czwartek, 25 sierpnia 2011

Botki górą, kalosze dalej na fali - buty na jesień

Jesienno- zimowe kolekcje butów już pojawiły się w sklepach, a w nich botki w dużej ilości, na koturnie oraz obcasie. Tego roku botki najczęściej będą w kolorach jasnego brązu. Ale nie zabraknie również klasycznej czerni. Najmodniejsze będą wykonane z zamszu oraz skóry. Znajdziemy dużo propozycji stworzonych z myślą o trendzie militarnym,  casual, ale także glamour. Pojawi się też nieśmiertelna klasyka.Poniżej prezentuje moim zdaniem najfajniejszych modeli:






Zdecydowanie mój wybór.!







Chciałam wspomnieć o niesłabnącej  popularności kaloszy, które królują już dosyć długo, a na jesienną pogodę z pewnością się przydadzą. W tym przypadku sklepy proponuą nam przeróżne wzory, kolory, fasony( na obcasie lub płaskie).





Moim zdaniem kalosze jednak powinny mieć uniwersalny kolor oraz wzór, aby nie gryzły się ze strojem.
Zapraszam do czytania kolejnych notek. Następna będzie dotyczyła marynarek.;)

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobiety wydaje się że mają łatwiej jeśli chodzi o wybór obuwia. Mimo wszystko obuwie męskie https://butymodne.pl/meskie-c532.html jest zdecydowanie łatwiejsze do kupienia. Jak widzę, że mój mąź w ciągu chwili wybiera sobie buty to czasami zastanawiam się jak to jest możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super botki :) Najbardziej podobają mi się z zamszem :D
    Ostatnio kupowałam na stronie https://jebut.pl/Botki-zamszowe-c248

    OdpowiedzUsuń